Floraïku

Marka Floraïku Paris została założona w 2017 roku przez Clarę i Johna Molloy, artystów znanych i kojarzonych z marką Memo. Impulsem do jej powołania do życia stała się dla Clary i Johna podróż do Japonii, spotkanie z jej kulturą i pełnym szacunku podejściem do natury, obecnym w szeroko rozumianej sztuce. Bazując na doświadczeniu z prowadzenia domu perfumeryjnego Memo, artyści zapragnęli połączyć Paryż, kolebkę projektowania perfum z uosabiającą zapachowe wyrafinowanie daleką Azją. Tak powstała Floraïku - marka otwarta na świat i celebrująca jego piękno.

Nazwa marki nawiązuje do haiku, zwięzłych trzywersowych wierszy wywodzących się z literatury japońskiej. Zapachy Floraïku są skomponowane w podobny sposób: charakteryzuje je krótka formuła oparta na cennych naturalnych składnikach.

Haiku dla Floraïku tworzy Clara Molloy, współzałożycielka marki, która jest również poetką i pisarką. Piękne poetyckie formy towarzyszą każdemu z zapachów, podkreślając indywidualny, niepowtarzalny charakter kompozycji.

Olfaktoryczne kreacje Floraïku należą do trzech kolekcji inspirowanych azjatyckimi ceremoniami, w których główną rolę odgrywają herbaty: ceremonia Ô CHA - kolekcja Secret Teas and Spices, kwiaty: ceremonia IKEBANA - kolekcja Enigmatic Flowers i kadzidła: ceremonia KŌDŌ - kolekcja Forbidden Incense.

Liczba produktów: 21

expand_less