Opalis

Marka Opalis powstała dzięki Sophie Quincerot w 2001 roku w Paryżu. Jej inspiracja i wizja pochodziły z pasji do mody, stylu i piękna. Wraz ze swoim zespołem tworzy produkty, dzięki którym włosy wyglądają zdrowo i pięknie. Pielęgnowanie włosów, tak jak dbanie o skórę, jest ważną częścią codziennej pielęgnacji. Zgodnie z filozofią marki ma być ono przyjemnością, a nie udręką.

Flagowy butik i instytut Opalis mieści się w sercu Paryża przy Champs Elysees. Produkty marki dostępne są w najbardziej luksusowych punktach sprzedaży na świecie. W marcu 2006 roku Opalis dostał nagrodę od L'Officiel de la Mode et de La Beaute, a w czerwcu 2007 roku jej produkt La Creme został uznany przez Les Victoires de la Beaute za najlepszą odżywkę do włosów.


FORMUŁY
Produkty Opalis wyróżniają się wysoką koncentracją naturalnych składników aktywnych (olejków eterycznych, olejków roślinnych i ekstraktów roślinnych), zapewniających optymalne działanie. Rezultaty widoczne są błyskawicznie. Pozytywne właściwości wielu z nich były znane i doceniane już w czasach antycznych. Do dzisiaj pozostają niepokonane przez tańsze chemiczne substytuty. Produkty Opalis nie zawierają silikonu. Użyte w nich olejki eteryczne oraz olejki i ekstrakty roślinne zostały rygorystycznie wybrane z oferty najlepszych producentów, aby zapewnić ich wysoką skuteczność.

STRUKTURA
Konsystencja produktów Opalis jest wyjątkowa w porównaniu z konkurencyjnymi produktami. Zostały one tak stworzone, aby codzienna pielęgnacja włosów była przyjemnym doświadczeniem, a ponowne użycie było z niecierpliwością oczekiwane.

ZAPACH
Opalis słynie z użycia tylko naturalnych esencji zapachowych, co bardzo wyróżnia linię. Esencje takie jak ekstrakt z kwiatu pomarańczy, wanilia czy słodkie migdały natychmiast dają się rozpoznać.

OPAKOWANIA
Aby podkreślić jakość produktów dla opakowań Opalis wybrano 3 wyraziste kolory. Czerń symbolizuje prostotę i ponadczasową elegancję, kość słoniowa - gładkość, a złoto - luksus.

Poza estetycznymi względami tuby i słoiki zostały tak zaprojektowane, aby chronić produkt przed zniszczeniem, a w szczególności przed słońcem. Chodzi o to, aby wszystkie naturalne składniki aktywne zachowały swoje cenne właściwości.

Liczba produktów: 4

expand_less