Wybierz
Olfactive Studio
Olfactive Studio to spotkanie współczesnej fotografii artystycznej i perfum, oka inosa. To projekt na skrzyżowaniu studia fotograficznego i laboratorium. Po raz pierwszy w historii perfumiarze podjęli współpracę z fotografami, aby czerpać inspirację z ich dzieł i uchwycić ich istotę. Fotografia i perfumiarstwo starają się zatrzymać chwilę i ją ożywić. Pozwalają pamiętać o doświadczeniach przeszłości.
Wyobrażenie sensorycznej, intymnej relacji pomiędzy obrazami a zapachem jest jak pogodzenie współczesnych przestrzeni. Kreacje perfumiarzy są konsekwencją ich emocji, wywołanych przez zdjęcia. To bardzo autentyczne i oryginalne zapachy. Zabierają nas do świata, gdzie czas zostaje zatrzymany. Jesteśmy w nim jak dzieci - wolni we wprawianiu wyobraźni w ruch.
Olfactive Studio jest projektantem wyjątkowego olfaktorycznego świata o mocnej osobowości; świata intuicji i emocji, świata stworzonego dla kobiet, mężczyzn i wszystkich innych. Perfumy są aniołami; nie mają płci, ale mają duszę.
CELINE VERLEURE
Urodzona we Francji, w pobliżu Chambord Céline spędziła swoje dzieciństwo blisko przyrody. Zbierała grzyby, jeździła rowerem wzdłuż ukwieconych pól i snuła marzenia w swoim domku na wawrzynowym drzewie. Pragnęła zostać architektem i tworzyć świat.
Podejmując studia w dziedzinie marketingu businessu, zrezygnowała z budowy domów, ale otworzyła swoje drzwi do Domu Kenzo. Pierre Broc, twórca zapachów tej marki zaszczepił w niej pasję do perfum i nauczył sztuki ich tworzenia. W wieku 28 lat wraz z Dominique Ropion i Jean-Louis Sieuzac skomponowała Kenzo Jungle, a następnie z Olivierem Crespem l'Eau par Kenzo. Potem stworzyła stronę internetową dla miłośników perfum Osmoz.com w oparciu o koncepcję Firmenich.
Pasję Celine wzmacniały jej podróże: odbyła kurs japońskiej kaligrafii w Tokio i spędziła miesiące w Indiach, gdzie pokochała Pondichéry i energię subkontynentu. Pożeglowała z Zielonego Przylądka na drugą stronę Atlantyku, podróżowała przez Amerykę Południową, zakochując się w Rio de Janeiro, gdzie mieszkała przez dwa lata importując francuskie wina ku uciesze Cariocas. Brakowało jej jednak perfum. Po kilkuletniej pracy w L'Oréal, zdecydowała się uruchomić "Blog o zapachu, który (jeszcze) nie istnieje!" W ten sposób dzięki zbiorowej intuicji społeczności internetowej zapoczątkowała nową markę perfum. Słyszała głos Antoine de Saint Exupéry: Uczyń swoje życie marzeniem, a swoje marzenie rzeczywistością. Ze szczytu swojego domku na drzewie, Celine ujrzała marzenie i została architektem projektując współtworzone przez tysiące osób zapachy.
Liczba produktów: 17